|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under maj 2009

Av Jenny - 2 maj 2009 17:03


Hej hopp allihopa!
Iag är ja på strålande humör, vet inte varför men bryr mej inte =P

Helgen har varit helt underbar; har "bara" umgåtts med kompisar och flickvännen men är ju trots et jag tycker bäst om så =P
Älsklingen sov över och för första gången på länge kom jag nära henne, på flera sätt *blink blink*

Heh hur som helst så har ja nu träffat två nya personer, Victor, ascool snubbe =P Och Jimmy, Jills kille som ja tycker va störtskön =D

Helgen har som sagt varit helt perfekt och om det inte vore för att ja va på så bra humör skulle berget av läxor förstöra det men som sagt, bättre humör kan man inte vara på! =D

Ikväll blir det skumpa och Robinson eftersom att mamma och pappa ska skriva påhindersprövning till äktenskap eftersom att dom ska gifta sig =P

Det v nog allt för idag =)
Hare<3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards