|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 30 november 2009 23:45


Paramore var helt sjukt bra! =D

Vi stod, Liz, Lisa, Danni och jag, i kö i ca 4 timmar och sen så började det!

Det första förbandet sög, hårt, det andra säg lite mindre, det tredje va helt okej, det fjärde; You Me At Six va heeeeelt sjukt bra! Och sen kom Paramore också helt sjukt bra! =D You Me At Six kommer tydligen till Sverige nästa år, plus släpper ett album; ja ska dit och ja ska ha skivan! =D


Tog en massa bilder, dock inga på Paramore eftersom att Liz kamera va mycket bättre =D Så jag tiggde lite bilder och här är dom jag tog =D


          


Här e dom Liz tog =D ((som sagt, hennes kamera är sjuuuuukt mkt bättre än min =( Plus att hon fick en massa bilder på Paramore =P ))

 

              

Av Jenny - 30 november 2009 17:45


   Lilla Dougie fyller år idag, eller lilla och lilla, han blir ju trots allt 22 år gammal! :O<3

Av Jenny - 30 november 2009 08:04


...Någon som sett den? För jag vet verkligen inte!

För 3 veckor sen så var det tre veckor tills jag och Liz skulle på Paramore... Nu är det dags och jag vet verkligen inte vart dom andra 20 dagarna tog vägen =/

Tiden har gått för fort. Jag hinner inte andas. Visst är det skönt med jullov och hela den biten men efter jullovet är det en massa, en massa, som måste göras =/


  • Prov i både det ena och det andra
  • Verkligen börja tänka på val av universitet...och land
  • Projektarbetet... ångest!


Men å andra sidan finns det ju massor av kul som ska göras också!


  • Min och Baby's 2-årsdag!
  • Min födelsedagshelg, 12-14 februari
  • Studentskivor att gå på!
  • Våran studentskiva
  • Baby's födelsedag, längtar redan!
  • Studenten
  • Sommarlov!! =D

Men det är en bit dit... Hoppas att tiden går lika fort dit som den gjorde till jullovet...eller, hoppas att tiden stannar nu, jag är lycklig här - vill inte behöva välja en massa igen... =/


Hare<3

Av Jenny - 29 november 2009 16:46


Nu har jag kollat på 'Kniven mot Strupen' i snart en timme och jag kan inte hålla mig... Alltså jag har en del saker som jag vill slå honom, Alexander Nilson eller vad han heter, för.


  • Kniven not Strupen vs. Gordon Ramsey Kitchen Nightmares - Alltså... hmm... Är det bara jag som känner en doft av någon sorts likhet här? Utom att den brittiska versionen är såååååååå mycket bättre!
  • Håret - Oj, oj, oj... Är det kaos eller vad? Det är verkligen färgat och jag är osäker på om han någonsin har tvättat håret eller om han använder en burk ansiktskräm i håret varje dag men någon av om är det för det hänger ständigt en slinga av hans färgade hår i nyllet på honom och jag vill inger hellre än att ta det och sätta upp skiten med ett hårspänne!
  • Alexander/Peter??? - Är det bara jag eller är inte han sjukt lik Peter Magnusson? Dom kanske är brosor för dom beter sig nästan likadant.. xD

Tack, nu har jag fått störa mig en liten stund, hoppas ni har en fortsatt trevlig dag =)

Hare<3

Av Jenny - 29 november 2009 14:59

 

Det spelar ingen roll om ni inte gillar The Twilight Saga,

man måste älska den här videon!<3<3

Av Jenny - 29 november 2009 12:51

 

Hjälp till nu och rädda julen =P

http://www.raddajulen.nu/

Av Jenny - 29 november 2009 12:42


Imorn, då blir det Paramore!!! =D =D =D

PLUS: Jag har en tusing mer i plånboken då också! =D =D =D

Av Jenny - 29 november 2009 12:32


Fick just ett slag av julkänsla eftersom att mamma och pappa verkar har gjort en hel del för att få in den i huset igår. Jag märkte inte när jag kom hem inatt, undrar varför?, men det var fint måte jag säga och tydligen hade jag fått en stor och fin julstjärna i mitt fönster. Gillar den som fan!


jag vill ha jul nu, slå in paket och allt det där! Det har ju börjat gå en del lång filmer hit och dit på TV nu, är inte det typiskt för juletider??


Bästa jullåten!<3


Deck the halls with boughs of holly,
Fa la la la la, la la la la
‘Tis the season to be jolly,
Fa la la la la, la la la la
Don we now our gay apparel,
Fa la la la la, la la la la

 Toll the ancient Yule tide carol,
Fa la la la la, la la la la

See the blazing Yule before us,
Fa la la la la, la la la la
Strike the harp and join the chorus.
Fa la la la la, la la la la
Follow me in merry measure,
Fa la la la la, la la la la
While I tell of Yule tide treasure,
Fa la la la la, la la la la

Fast away the old year passes,
Fa la la la la, la la la la
Hail the new, ye lads and lasses,
Fa la la la la, la la la la
Sing we joyous, all together,
Fa la la la la, la la la la
Heedless of the wind and weather,
Fa la la la la, la la la laaaa

Ovido - Quiz & Flashcards