|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Jenny - 24 november 2009 21:18


Idag, idag har jag varit på G sen tidigt i och med att jag sov hos älsklingen och då spelar det ingen roll om man vet att man hinner, man måste ändå upp 30 min tidigare...Kanske inte låter så farligt men det uppskattas inte av en morgontrött människa som jag själv.


Sen så bar det av till skolan 30 min för tidigt i och med att vi skulle skriva ut lite papper och se att läraren som vi har de två första lektionerna med är borta. Jag ville döda någon! Inte nog med att man klivit upp för tidigt pga älsklingen, man kunde sovit fortfarande.


Efter det bar det av till Engelska skolan och vi fick hjälp av några 8:or att fylla in enkäterna. Sen skolan igen och sen tillbaka till Engelska. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.


Sen, mot Anna för att lämna väskorna och sen in till stan för att medverka på en liten grej, tack vare Linnea.

Sen hem igen och jävlar va jag är trött nu - skulle kunna somna på fläcken!

Hur som helst så har det varit en bra dag, trotts en del missöden som inlåsta nycklar, hål i stumpbyxor och problem med svanskotor. Det har varit en bra dag. Hoppas morgondagen blir bra... Hoppas verkligen det - orkar inte vara sur...

Sov gott och Hare<3

Av Jenny - 24 november 2009 21:10


Igår va verkligen en blandad dag... ;


Don't treat me like I'm a baby, I'm not!

 

Stop making those silly faces, trying to make me feel better, it only makes you look even more stupid!

 

Tacka och ta emot, punkt!

 

Tala inte om för mig vad jag kan och inte kan göra

 

Bara för att jag inte ler 24/7 betyder det inte att något är fel

 

Stop excusing and explaining yourself...

 

I love your smile

 

Jag älskar Dig

 

...var bara några av sakerna jag kände igår och det var mer av de negativa än de positiva...

Men saken är den att jag har varit jättelätt irriterad på sistone och jag vet inte varför... Eller jo, ibland vet jag varför och jag hoppas att Du vet det också. Att säga att jag blir sur gör bara saken värre för om jag inte var sur innan så blir jag definitivt det då. Är så trött på folk som verkligen försöker få mig att bli sur eller irriterad. Bara så ni vet, ni lyckas!

Är dock ännu tröttare på folk som säger till mig vad jag kan och inte kan göra eller lägger sig i... Fan va sur jag blir!


Nej, nu ska jag inte tjata på mer om det, ska nog skriva lite och sen blir det av i säng för mig - jag har haft en lång dag =P
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards