|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Jenny - 28 november 2009 16:51

 

'Vad. .gör dumt det är häktet mjöl lejd '

Från? - Cissi kl.02.12 imorse xD

Av Jenny - 28 november 2009 16:45


Oj, har inte kommit åt datan förrän nu xD Dålig uppdatering med andra ord...

Hur som helst så har det hänt massor under det senaste dagarna =)


Igår:

  • Blivit sams!
  • Var hos Lotta och grattat henne på 18 års-dagen (en dag för tidigt)
  • Gick ut till Pergola
  • Köpt min första drink ute!
  • Anna sov hos mig
  • Hade världens stördaste dröm!

Idag:

  • Vaknat med ett sugmärke...
  • Åt choklad till frukost
  • Gick till Lotta för att locka hennes hår
  • Städat mitt rum
  • Gjort mig iordning

Ska:

  • Till Sofia på hennes 18 års-fest
  • Supa! XD
  • Komma hem.. xD

Hoppas ni har haft/kommer ha en underbar helg! =D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards