|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Jenny - 18 november 2009 21:34


Blondiner är inte så korkade som folk tror - inte alla i alla fall...xD


En blondin kommer in på ett bankkontor i Stockholms City och ber att få ett lån. Hon säger att hon ska till Europa i affärer i två veckor och behöver låna 5000 kronor. Banktjänstemannen säger att han behöver någon slags säkerhet för lånet. Blondinen lämnar nycklarna till en ny Rolls Royce som står parkerad på gatan utanför banken. Detta fungerar bra, banken accepterar bilen som säkerhet för lånet.

Banktjänstemannen och de andra på banken får sig alla ett gott skratt åt blondinen som använder en 1.800 000 kronors Rolls som säkerhet för ett lån på 5 000 kronor. Han kör sedan ner Rollsen i bankens garage och parkerar den där.

Två veckor senare kommer blondinen igen, betalar tillbaka 5 000 plus ränta 31.50 Banktjänstemannen säger till blondinen: "Vi är mycket glada att Ni ville låna hos oss, men vi är en smula förbryllade. När Ni var borta kollade vi upp Er och upptäckte att Ni är multimiljonär. Det som förbryllar oss är att Ni behövde låna 5 000 kronor. Blondinen svarar: "Var annars i Stockholm kan jag parkera min b

Var annars i Stockholm kan jag parkera min bil i två veckor för bara 31.50?"

Av Jenny - 18 november 2009 20:40

 

Jag måste. Jag måste ha. Jag vet att jag inte får. Jag vet att jag inte kan, men jag måste ha. Jag kan inte sluta tänka på det, det går inte. Hur jag än planerar, och placerar tankarna så kommer det in på något sätt. Hur vet jag inte, då hade jag gjort något åt det nu. Att det är framför mina ögon hjälper inte heller, det gör det bara svårare att motstå. Att jag vet att jag inte kan få det, att jag vet att det är omöjlig gör det omöjligt att inte tänka på det.

Jag vet att jag inte borde tänka på det men jag måste. Jag vet att jag inte borde vilja ha det men jag måste. Jag vet att jag inte borde. Men jag måste.

Av Jenny - 18 november 2009 17:54

 

...för er som gillar hunkar! Jösses - den ena är snyggare än den andra - men Danny Jones är snyggast!!<3

Av Jenny - 18 november 2009 17:39


Internet sa up sig igår kväll tillsammans med det bärbara så jag har tvingats sitta vid gamla stationära ((stavning??)) skithögen och jag kan ju tala om att det inte går fort och det finns nog inget tangentbord i hel världen som missar lika ycket bokstäver som den här =/


Hur om helst så var det uppstigning kl. 7.30 imorse. Döda mig! Tänkte jag med det var inte så farligt eftersom att ja somnade halv 9 igår! XD Haha jag börjar bli gammal och gaggig som somnar så tidigt men jag kunde inte hålla mig vaken. Så jag somnade som sagt halv 9 och vaknade vid 1 men somnade om direkt och så när jag vaknade kl 6 av mig själv imorse så kunde jag snooza 30 min - Lovely!!


Sen var det dags för Nationella i svenska B. Det gick helt okej - kmr inte få IG iaf =D  Sen så var det dags att gå hem, efter att ha väntat på Älskling och Rosen i typ 1 timme. Vi gick hem till mig och jobbade lite på PA =D

Sen gick Rosen hem och Anna och jag hade lite mysig - provade piercingen =P


Och nu har jag skrivit eftersom att jag inte hade något internet tills för typ 10 min sen =P
Nu ska jag nog skriva lite mer innan jag börjar läsa, sen är det middag och sen...sova!!<3

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards