|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jenny - 3 november 2009 22:44


Ja, idag har man tjänat 500 riksdaler på att ringa runt till folk =D Det må va mycket pengar men det är fan inte roligt alla gånger =P Jag sålde 5 st idag, delad 1:a med Kim! =D Personligt rekord och ett sälj över målet jag satte upp - fan va kul!

Nu är jag i alla fall hemma, väntar på att älskling ska bli klar i badrummet så att jag kan krypa ner bredvid henne i sängen!<3 Hon sov här istället eftersom att jag är tvungen att ta Nixon imorn bitti =D

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute och tack Rosen för att jag fick lukta på dina pommes<3

God natt &

Hare<3

Av Jenny - 3 november 2009 07:43


Jag vet fortfarande inte hur jag känner för den här dagen... Jag är alltid trött på morgonen men somehow så blir det alltid en bra dag i slutändan... Aja, idag blir det nog i alla fall en bra dag för jag ska sova hos älsklingen min och sen så ska jag jobba också - känns inte lika roligt längre eftersom att dom har ändrat lönesystemet =/
Aja, nu måste jag göra mig klar eftersom att jag börjar 8.30 =/ Pappa skjutsar, tack gode Gud! Hatar att trängas på bussarna på mornarna... Får fan panik ibland när man inte ens kan andas för att de e så fullt som det är =/

Hoppas ni får en bra dag!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards