|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Jenny - 29 november 2009 16:46


Nu har jag kollat på 'Kniven mot Strupen' i snart en timme och jag kan inte hålla mig... Alltså jag har en del saker som jag vill slå honom, Alexander Nilson eller vad han heter, för.


  • Kniven not Strupen vs. Gordon Ramsey Kitchen Nightmares - Alltså... hmm... Är det bara jag som känner en doft av någon sorts likhet här? Utom att den brittiska versionen är såååååååå mycket bättre!
  • Håret - Oj, oj, oj... Är det kaos eller vad? Det är verkligen färgat och jag är osäker på om han någonsin har tvättat håret eller om han använder en burk ansiktskräm i håret varje dag men någon av om är det för det hänger ständigt en slinga av hans färgade hår i nyllet på honom och jag vill inger hellre än att ta det och sätta upp skiten med ett hårspänne!
  • Alexander/Peter??? - Är det bara jag eller är inte han sjukt lik Peter Magnusson? Dom kanske är brosor för dom beter sig nästan likadant.. xD

Tack, nu har jag fått störa mig en liten stund, hoppas ni har en fortsatt trevlig dag =)

Hare<3

Av Jenny - 29 november 2009 14:59

 

Det spelar ingen roll om ni inte gillar The Twilight Saga,

man måste älska den här videon!<3<3

Av Jenny - 29 november 2009 12:51

 

Hjälp till nu och rädda julen =P

http://www.raddajulen.nu/

Av Jenny - 29 november 2009 12:42


Imorn, då blir det Paramore!!! =D =D =D

PLUS: Jag har en tusing mer i plånboken då också! =D =D =D

Av Jenny - 29 november 2009 12:32


Fick just ett slag av julkänsla eftersom att mamma och pappa verkar har gjort en hel del för att få in den i huset igår. Jag märkte inte när jag kom hem inatt, undrar varför?, men det var fint måte jag säga och tydligen hade jag fått en stor och fin julstjärna i mitt fönster. Gillar den som fan!


jag vill ha jul nu, slå in paket och allt det där! Det har ju börjat gå en del lång filmer hit och dit på TV nu, är inte det typiskt för juletider??


Bästa jullåten!<3


Deck the halls with boughs of holly,
Fa la la la la, la la la la
‘Tis the season to be jolly,
Fa la la la la, la la la la
Don we now our gay apparel,
Fa la la la la, la la la la

 Toll the ancient Yule tide carol,
Fa la la la la, la la la la

See the blazing Yule before us,
Fa la la la la, la la la la
Strike the harp and join the chorus.
Fa la la la la, la la la la
Follow me in merry measure,
Fa la la la la, la la la la
While I tell of Yule tide treasure,
Fa la la la la, la la la la

Fast away the old year passes,
Fa la la la la, la la la la
Hail the new, ye lads and lasses,
Fa la la la la, la la la la
Sing we joyous, all together,
Fa la la la la, la la la la
Heedless of the wind and weather,
Fa la la la la, la la la laaaa

Av Jenny - 29 november 2009 12:20


Så har man vaknat upp efter en allt för kort natts sömn xD Kom hem runt halv 2 inatt och somnade runt 3, vet inte varför jag inte kunde sova, och sen så vaknade jag till varannan halvtimme och hade ont i magen. Men inten huvudvärk när jag väl vaknade kl 12 och jag mår inte dåligt för tillfället, lite seg och trott bara. SÅ det gick ju bra iag, även fast de blev några glas vin och ett par Xider, haha


Sofia blev glad över sin present också, även om hon inte fick den idag - den hade inte kommit än, Posten hade slöat lite och den hade inte kommit fram.


Det var riktigt mysigt igår - hade riktigt kul, även om en del saker inte var så roliga.

Pappa kom och hämtade också, tur det, hade inte velat ta nattbussen igår men man va tvungen att anstränga sig att verka åtmistone lite normal. Han verkade inte märka något så de va nog lugnt.


Idag blir det nog en del läxläsning eftersom att vi har en del att göra. Det är rätt mkt men det verkar inte vara mycket om man tänker på det bara för dom är så utspridda... Haha måste ta tag i historian, orkar verkligen inte och vet inte om jag ens fattar men jag får göra ett försök.


Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards