|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Kniven mot Strupen!

Av Jenny - 29 november 2009 16:46


Nu har jag kollat på 'Kniven mot Strupen' i snart en timme och jag kan inte hålla mig... Alltså jag har en del saker som jag vill slå honom, Alexander Nilson eller vad han heter, för.


  • Kniven not Strupen vs. Gordon Ramsey Kitchen Nightmares - Alltså... hmm... Är det bara jag som känner en doft av någon sorts likhet här? Utom att den brittiska versionen är såååååååå mycket bättre!
  • Håret - Oj, oj, oj... Är det kaos eller vad? Det är verkligen färgat och jag är osäker på om han någonsin har tvättat håret eller om han använder en burk ansiktskräm i håret varje dag men någon av om är det för det hänger ständigt en slinga av hans färgade hår i nyllet på honom och jag vill inger hellre än att ta det och sätta upp skiten med ett hårspänne!
  • Alexander/Peter??? - Är det bara jag eller är inte han sjukt lik Peter Magnusson? Dom kanske är brosor för dom beter sig nästan likadant.. xD

Tack, nu har jag fått störa mig en liten stund, hoppas ni har en fortsatt trevlig dag =)

Hare<3

 
 
young

young

29 november 2009 19:58

ja det var en riktig jäkel det :P fy fan vilka minnen... shit.. undrar vad jag kommer tänka på på julafton xD

http://whoam-i.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards