|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jenny - 13 november 2009 23:55

 

En tysk bonde vandrar genom sin kohage och upptäcker en knästående man som stöder sig på ena handen och dricker vatten med hjälp av den andra handen ur bondens damm. Bonden ropar förskräckt:

- Trink das wasser nicht. Die kuhen haben dahin gesheissen. (Drick inte vattnet, korna har skitit i det.)

Mannen ropar tillbaka på engelska;

- Jag är muslim och förstår inte vad du säger. Om du inte pratar arabiska så tilltala mig på engelska

Bonden ropar då på engelska:

- Använd båda händerna så får du i dig mer.

Av Jenny - 13 november 2009 20:40


Nu har jag bakat en skärgårdstårta och gjort pizza sallad eftersom att vi får besök imorn =D Killarna kommer över =D Anna ska sova här också<3

Nej, nu ska jag nog kolla vidare på Idol =D Medan middagen ska avnjutas =D
Hoppas ni har en underbar kväll där ute!

Hare<3

Av Jenny - 13 november 2009 18:46


Hej på er! Jag måste bara dela med mig av min nya favvolåt!<3 Kan inte sluta lyssna på den;


Lady Gaga - Bad Romance

Av Jenny - 13 november 2009 14:39


Vad ska jag egentligen hinna med idag?

  • Göra religions-läxan [X]
  • Göra samhällskunskaps-läxan [ ]
  • Göra historie-läxan [X]
  • Göra svenska-läxan [ ]
  • Plugga till filosofi-provet [X]
  • Plugga till psykologi-provet [ ]
  • Gå ut med Nixon [X]
  • Städa hallen [X]
  • Städa mitt rum [ ]
  • Städa vardagsrummet [X]
  • Äta något [X]
  • Springa [X]
  • Få Nixon att äta ((svårare än det låter)) [X]

Ja det var väl det men de låter kanske inte som så mkt.. det är det! Jag vet inte hur jag ska hinna... Sen kanske jag vill kolla på Idol ikväll eller kanske skriva lite =)

Av Jenny - 13 november 2009 12:54


Jag höll mitt löfte och nu har jag varit ute och sprungit! Ska göra läxorna nu - måste verkligen börja - nu!

Orkar verkligen inte men jag måste som sagt - hoppas ni får en bra fredag; var försiktiga det är trots allt  Fredag den 13:e idag =P

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards