|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under juli 2009

Av Jenny - 30 juli 2009 01:06


Nu så, nu har vi kommit hem från Göteborg och Ullared efter tre dagar hemifrån. Det har varit hektiskt och en str del av tiden har spenderats i en bil men va fan, vem bryr sej - jag fick vara med älsklingen hela tiden och vi hade roligt =)

Vi åkte hemifrån i Måndags, kl 7.15, för att komma fram i Göteborg kl 14.00, begav oss nästan direkt till Liseberg efter att ha skaffat Göteborgs Pass och var på Liseberg tills kl 20.00 då vi gick till Lilla London för att avnjuta en delikat middag XD Sedan begav vi oss hemåt med de mindre nyktra mödrarna som vi åkt dit med.

Kl 9.00 ((ungefär)) var det uppstigning och vi gick till Universeum, runt 10.20, för att kolla på fotoskygga fåglar, jättespindlar och maneter för att sedan, återigen, bege oss till Liseberg, runt 11.10, medans mammorna gick och åt räkor någonstans xD

Sedan, kl 14.00, typ xD, så startade den 2 timmar långa färden mot Ullared - dit ko vi runt 4 - kom ut ur varuhuset 3.600 kr fattigare. Maten fixades på PP's och vi begav oss till stugan för att ha lite trevligt och sedan för att sova.

Kl. 7.13 vaknade jag kallsvettig efter att ha haft den värsta mardrömmen någonsin och kurrade ihop mej med älsklingen medan hon, halvsovandes, tröstade mej<3 Kl. 9.00 var det dags att kliva upp igen, vi städade stugan och begav oss återigen till varuhuset där ytterligare 3.400 kr spenderades XD Sedan åt vi lunch, shoppade lite till, åt middag och åkte den 6 timmar långa vägen hem igen =D Jag satte foten innanför dörren runt 00.40 och nu sitter jag här =D

De senaste dagarna var riktigt roliga även om man stört sig på vissa moment mer än andra =D Jag skulle verkligen rekomendera att åka dit det är en upplevelse XD hahah men kom ihåg att ha skor som man kan gå i och en vattenflaska för de galna kärringarna som springer runt och gubbarna med kundvagnar som blokerar gångarna är inte att leka med xD
Hare<3

((PS! Jag höll mig vaken 30,5 timmar, appropå ingenting =P))

Av Jenny - 26 juli 2009 17:42


Shit asså, nu börjar jag blir T.R.Ö.T.T på riktigt men ja kan inte gå och lägga mej än, kl. är inte ens 6 om ja går och lägger mej nu så kmr ja vakna 10 och inte kunna somna om xD
Hahah inte så mkt mer har hänt dock... Ske gå och lägga mej om 3 timmar - Jippi!! =D
Hare<3

Av Jenny - 26 juli 2009 11:44


Haha somna än på ett tag kommer jag ju inte att göra med tanke på att jag är piggare än någonsin och är i full gång med att skriva =D

Jag har sedan sist:

* Ätit, igen xD

* Skrivit 4 sidor =)

* Gjort ansiktsmask, en välbehövd kan jag meddela =P

* Pratat med älsklingen i telefonen - älskar att prata med henne när hon är trött - hon är så söööööt då<3<3

Som sagt, still awake =P
Hare<3

Av Jenny - 26 juli 2009 08:10


Hej och hå =D
Nu har jag, som vanligtvis inte klarar mer än 13-15, hållt mej vaken i snart 18 timmar i sträck - jag satsar på att inte sova alls förrän kl 9, senast, ikväll =P
Anledningen till det här är att jag, som är otroligt duktig på att vända på dygnet ((tack vare min kärlek till sömn)), lyckats igen och somnar inte förrän kl 4 och kliver upp vid 1-halv 2 =P Så jag bestämde mej igår för att inte sova alls inatt och sedan gå och lägga mej tidigt ikväll för att sova gott och orka kliva upp imorn eftersom att flickvännen och våra mammor åker till Gbg och Ullared kl 7 på morgonen =P
Jag pratade med mamma om det här med att vara vaken på natten eftersom att hon är rätt duktig på det själv ((kanske är därifrån jag fått det, tillsammans med förkärleken till att sova)) och hon sa att det va en dålig idé eftersom att man måste sova ut... Så det var ett vad för  mej, nu ska ja bevisa att det funkar att göra så xD ((Bara för att hon sa att det inte gick såklart =P))

Aja, när jag inte kan sova så finns det väl inte så mycket att göra men det här har jag sysslat me de senaste timmarna:
* Började läsa vid 1, blev klar med boken 5.

* På grund av brist på saker att läsa gick jag ner och plockade undan lite på köksbänken eftersom det såg ut som ett slagfält.
* När jag va klar med bänken gjorde jag frukost; två mackor med ost, kalkon och gurka + en kopp te; English Breakfast, of course =P
* Kollade 2 non-stop på BBC Entertainment ((min nya favvo-kanal<3))
* Gjorde 80 sit-ups, 25 armhävningar och 20 upphopp.
* Hade brist på saker att göra i 20 min - höll då på att somna =P

* Satte mej vid datan =D

Jaa, vi får se om jag somnar vid datan, om jag hinner till sängen innan jag somnar eller om ja lyckas hålla mej vaken - jag meddelar mitt öde =D

Hare<3

Av Jenny - 20 juli 2009 20:34


6st personligt:


1. Är du oskuld? Nope ;)
2. Favoritställen att bli kysst på? Halsen och munnen, helt klart :P

3. Har du medverkat i porrfilm? Not yet xD
4. Ditt längsta förhållande? Nuvarande<3
5. Har du någonsin föreställt dig någon du sett ute naken? Oh jaa... =:P

6. Var din senaste pojkvän/flickvän bra på att kyssas? Simply the best!<3<3


6st musikrelaterat:

1. Vilken låt fick dig senast att gråta, när och varför? Bara låten i sig..hmm.. 'The Heart Never Lies' ((men mest p.g.a att videon är jävigt sorglig... :'( ))

2. Om du fick gifta dig med fyra kända artister, vilka skulle det bli? Danny Jones ((duuuuh! :P)), Johnny Depp ((Yummy)), Tom Fletcher ((Rawr!)) och Bill Gates ((fatta rik ja kmr va när gubben trillar av pinn xD)))

3. Vad lyssnar du på just nu? Hahah...Miley Cyrus - The Climb *skäms* ((Hennes enda bra låt för protokollet xD))
4. Vilket band har du lyssnat på längst som du fortfarande lyssnar på? McFly<3<3
5. Vilken låt är du beroende av just nu? I Don't Care - FOB
6. Om du fick två backstage-biljetter till två valfria konserter där du fick umgås med bandet så länge du ville, vilka konserter och vem skulle du ta med dig? Hmm... McFly med Anna helt klart men den andra blir nog lite svårare... de får nog bli Adept med Danni bara för att hon gillar dom =D


6st "antingen eller":

1. Se någon du älskar dö långsamt/låta någon du älskar se dig dö långsamt? Nr. 2...om ja måste välja...
2. Bli våldtagen/våldta någon? Våldta någon...om ja måste välja...
3. Bli hatad/hata någon? Hata någon.
4. Bli älskad/älska någon? Bli älskad.
5. Hoppa framför ett tåg/hoppa av ett tåg i rörelse? Hoppa av ett tåg i rörelse...om ja måste välja
6. Bli blind/bli stum? Bli stum...


Some seriously messed up questions...

Av Jenny - 20 juli 2009 20:20


Jaha, så nu har älsklingen åkt hem, eller ja inte hem, hon åkte ju faktisk tillbaka till Norrlan för 5-6 dagar men jag saknar henner like mycket, om inte mer, i alla fall...

Vi skulle ja klivit upp halv 10 idag men vi kom inte upp föränn närmare 11 eftersom att jag, för det första inte ville kliva upp och för andra för att jag, ville mysa så länge som möjligt med henne. Visst är det skönt att vara ensam igen, fast bara lite, med tanke på att vi spenderat de senaste tre veckorna sida vid sida men samtidigt så kommer det bli satans tomt bredvid mig i sängen ikväll i och med att hon legat bredvid mig i tre veckor nu... Det positiva i med det hela är att jag får träffa henne igen om en vecka =D Ser verkligen fram emot det =D

Det var allt för idag,

Hare<3

PS! Dagen video - helt klart värt några minuter av ditt liv xD Klicka bara här!

Av Jenny - 18 juli 2009 23:46

Hallojsan!
Igår så va ja på fest hos Cissilusen<3 och det var riktigt roligt =D Vi drack lite grann, men bara för att bli lulliga - eller hur Ping Chong? XD - och jag provade både vattenpipa och ciggarett för första gången i mitt liv. Vattenpipan kan jag kanske leva med men ciggaretten va bara äcklig...Fattar inte att vissa klarar av att röka =P
Hur som helst så fick Cissi sin efterlängtade present, Black Beauty, d.v.s en dildo, svart såklart =D Hoppas hon gillar den in action också eftersom Älsksklingen, Rosen och ja gick igenom ett helevete för att köpa den xD
Hur some helst så nöjt jag av sällskapet som Sofia ((Tack för omgången av Konkis eller konkis?)), Jill ((Aaw gums - det va inte meningen att få dej att gråta<3)), Liselotte ((en aning mer positiv än jag minns henne =P)), Linnea (Ping Chongen min, fan va kissnödiga vi va)), Oscar ((Du sjunger lika vackert som en...jaa, Gud vet vad!)), Jimmy ((tyst, men smidiga och passande kommentarer; det va han bra på)), Baby ((Älskar dej!<3)) och sist men inte minst Cissi! ((Tack sä jättemkt för festen och för pussen=P<3)) bjöd på; det var riktigt trevlig och vi måste göra om det!<3

Hare<3

PS! - Klicka på Cissi länken för bilder =D

Av Jenny - 13 juli 2009 23:50


Dagen till ära har jag och flickvännen, plus Nathalie, Linnea och hennes kompis Kim vart på Grönan - för mig och Anna, för första gången i år, medan Linnea redan avrt där två gånger i år =P

I alla fall, anledningen till att ja skriver om det är för att jag, med hjälp av Linnea och Kim ((Tack såååå mycket!)) lyckades få upp Anna i Insane ochhon överlevde!

Jag är så otroligt stolt över henne för att hon vägade åka den, hon är inget fan av sådana 'karuseller' sååå jag tycker att det var en jätte prestation =D

Älskar dej baby!

Hare<3

((Ps! Alla ni som inte åkt Insane, gör det! Den är sjuuuuukt rolig!! =D ))

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards