|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

17,5 timmar i sträck...

Av Jenny - 26 juli 2009 08:10


Hej och hå =D
Nu har jag, som vanligtvis inte klarar mer än 13-15, hållt mej vaken i snart 18 timmar i sträck - jag satsar på att inte sova alls förrän kl 9, senast, ikväll =P
Anledningen till det här är att jag, som är otroligt duktig på att vända på dygnet ((tack vare min kärlek till sömn)), lyckats igen och somnar inte förrän kl 4 och kliver upp vid 1-halv 2 =P Så jag bestämde mej igår för att inte sova alls inatt och sedan gå och lägga mej tidigt ikväll för att sova gott och orka kliva upp imorn eftersom att flickvännen och våra mammor åker till Gbg och Ullared kl 7 på morgonen =P
Jag pratade med mamma om det här med att vara vaken på natten eftersom att hon är rätt duktig på det själv ((kanske är därifrån jag fått det, tillsammans med förkärleken till att sova)) och hon sa att det va en dålig idé eftersom att man måste sova ut... Så det var ett vad för  mej, nu ska ja bevisa att det funkar att göra så xD ((Bara för att hon sa att det inte gick såklart =P))

Aja, när jag inte kan sova så finns det väl inte så mycket att göra men det här har jag sysslat me de senaste timmarna:
* Började läsa vid 1, blev klar med boken 5.

* På grund av brist på saker att läsa gick jag ner och plockade undan lite på köksbänken eftersom det såg ut som ett slagfält.
* När jag va klar med bänken gjorde jag frukost; två mackor med ost, kalkon och gurka + en kopp te; English Breakfast, of course =P
* Kollade 2 non-stop på BBC Entertainment ((min nya favvo-kanal<3))
* Gjorde 80 sit-ups, 25 armhävningar och 20 upphopp.
* Hade brist på saker att göra i 20 min - höll då på att somna =P

* Satte mej vid datan =D

Jaa, vi får se om jag somnar vid datan, om jag hinner till sängen innan jag somnar eller om ja lyckas hålla mej vaken - jag meddelar mitt öde =D

Hare<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards