|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jenny - 2 november 2009 20:51


Idag 'firar' jag och älsklingen 21 underbara, med smärre brister, månader tillsammans! Vi är dock inte tillsammans eftersom att hon är på jobbet och säljer som fan medan jag sitter här vi datan med svenska talet och musik på högsta volym! Lyssar för tillfället på Reemer<3


Hur som helst så har jag, för ca 10 min sen, ätit mina första tuggor fast mat på 5 dagar. Tro mej, det är ingen lek att tugga maten med en metallpinne i munnen om man är ovan xD Det blir en hel del felsteg och man biter sig i tungan, kinden, tandköttet, ja överallt utom i själva pannkakan =P Jag skulle egentligen inte börjat med fast föda förrän på onsdag men så kollade jag på pappret jag fick av han som gjorde det och där står de 3-5 första dagarna, inte första veckan så va fan xD Det gick bra iaf, trots att jag blöder tack vare att jag bet mej i kinden. Jag ska nog skriva lite till nu sen så ska jag gå och lägga mej, ser fram emot at slå huvudet i kudden och sväva in i drömlandet xD Ska upp kl 6.30 imorn.. jag kommer att dö! Jag orkar verkligen inte med tidiga mornar, speciellt inte nu när jag lyckar vända på dygnet så fint och vaknat typ 12-1 varje dag på lovet... Attans... Ska jobba imorn också; hoppas att det går bra och att Niclas inte är alltför sur på mig... Jag sa trots allt att jag skulle vara borta idag ocks =/ Aja, vi får se hur det går - hoppas att jag kan sälja en iag =)


Nu ska jag nog skriva en sida, sen är det dags för sängen!<3

Sov gott,

Hare<3

Av Jenny - 2 november 2009 18:38



Hej på er alla!

Idag så har jag frysit som fan - vad är det frågan om? Det har liksom varit minusgrader i skolan, utomhus och hemma=/ Plus att jag varit på allmänt dåligt humör. Förutom i skolan... hur fan gick det till?!

Skit samma, när jag kommer hem så blir det som om jag går in i en vägg och vete fan vad som hände sen, jag orkar bara inte bry mig. För tillfället känns det som om att det spelar ingen roll vad jag vill - det kommer inte bli så iaf... =/ Sen så, mitt under deppstunden så hörde jag den här låten (se nedan) och fan va glad jag blev! Det gick fort och det håller i sig!<3


Jag är nästan klar med talet till svenskan, måste bara finslipa lite och lägga till lite för de e lite för kort =/ Det ä lättare att ta bort än att lägga till - jag har ju liksom redan tagit med det jag vill ha med... =/

Aja, det löser sig, det är bara att se det från den ljusa sidan! =D


Vi hade en konstig Engelska lektion idag på tal om ingenting - hela lektionen var helt flum mer eller mindre och det var lite udda men det var riktigt roligt =D Det kanske var en aning barnsligt men va fan - orka vara vuxen varenda sekund av den vakna tiden =P


Nu ska jag nog skriva lite tror jag.. Trots att jag blev klar i fredags så finns det trots allt en del kvar och den måste skrivas. Vill bli av med den här nu så att jag kan börja på en nu, har världens idé! =D

Ooh och idag ska jag äta mitt första fasta mål mat på nästan en vecka - pannkakor! Har fan bara ätit yogurt i 5 dagar nu på grund av piercingen men nu jävlar - fan va gott!<3


Nej nu ska jag skriva - hoppas ni tycker om låten, och i fall ni hade en dålig låt, blir på bra humör igen =D

Hare<3


Ovido - Quiz & Flashcards