|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jenny - 19 november 2009 18:36


Plugga alltså... hmm nej tack! Det känns inte direkt kul att veta att man måste plugga... Och eftersom att jag är så som person - gör inget om jag blir tvingad till det - så har jag inte pluggat. Men jag vill ju ha ett bra betyg I psykologi... så man kanske norde läsa igenom det i alla fall... Nääh, orkar inte!


Jag ska nog skriva lite och sen, sen ska jag sova =)

Har målat naglar nu också för första gången sen i somras och det känns konstigt.. Men det behövs, annars så går de sönder =P

Nej, nu ska jag skriva, sen sussa =P

Hare<3

Av Jenny - 19 november 2009 17:22


Asså, jag vet inte varför men av nån konstig anledning så har jag inte pluggat något på provet tills imorn - inte ett skit.. Varför kan man fråga sig och svaret jag har är: Vet inte!

Jag har bara känt mig allmänt seg idag och har inte orkat med särsklit mkt.. Borde kanske plugga nu men snart ska vi äta och sen tänker jag nog sova.. Orkar inte vara uppe...

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards