|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Jenny - 1 november 2009 13:22


Nu har man knaprat lite piller eftersom att tungan har svullnat lite till och mensen valde att tittia förbi tidigare i morse... Skjut mej någon för så här ont har jag inte haft på länge... =/ Hungrig är jag också.. pappa kommer hem snart från ICA med min yogurt...mmm not! Jag är såååå trött på yogurt nu så ni kan inte ana!

Mår jag såhär imorn så går jag inte till skolan... =/


Nej nu ska jag sluta klaga och kanske kolla på en film eller nåt medans jag tycker synd om mej själv... saknar älsklingen också<3 Vill ha en puss, trotts att jag vet att jag inte kan få en =(

Det blir nog något lättsmält som Narnia eller Harry Potter... känner för någon film man sett 1,000 gånger så slipper jag vara så insatt.. heh

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards