|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Blondiner? Korkade eller??

Av Jenny - 18 november 2009 21:34


Blondiner är inte så korkade som folk tror - inte alla i alla fall...xD


En blondin kommer in på ett bankkontor i Stockholms City och ber att få ett lån. Hon säger att hon ska till Europa i affärer i två veckor och behöver låna 5000 kronor. Banktjänstemannen säger att han behöver någon slags säkerhet för lånet. Blondinen lämnar nycklarna till en ny Rolls Royce som står parkerad på gatan utanför banken. Detta fungerar bra, banken accepterar bilen som säkerhet för lånet.

Banktjänstemannen och de andra på banken får sig alla ett gott skratt åt blondinen som använder en 1.800 000 kronors Rolls som säkerhet för ett lån på 5 000 kronor. Han kör sedan ner Rollsen i bankens garage och parkerar den där.

Två veckor senare kommer blondinen igen, betalar tillbaka 5 000 plus ränta 31.50 Banktjänstemannen säger till blondinen: "Vi är mycket glada att Ni ville låna hos oss, men vi är en smula förbryllade. När Ni var borta kollade vi upp Er och upptäckte att Ni är multimiljonär. Det som förbryllar oss är att Ni behövde låna 5 000 kronor. Blondinen svarar: "Var annars i Stockholm kan jag parkera min b

Var annars i Stockholm kan jag parkera min bil i två veckor för bara 31.50?"

 
 
Jilly

Jilly

18 november 2009 23:00

JAA! :D Hjälpmighjälpmig! :D

http://jillpill.blogg.se

 
Jilly

Jilly

18 november 2009 23:01

Hahahaha! Fett bra skämt btw ;D

http://jillpill.blogg.se

 
Ingen bild

tess

19 november 2009 08:58

haha jajamensan, h&m är detxD
klart jag vill! Nu var det ju ett tag sen, när slutar du på måndag då?xD själv är man ledig! :)

 
Bulle

Bulle

19 november 2009 16:42

Haha that's what keeps me going ^^ tut tut! xd puss

http://www.stargirl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tess

19 november 2009 16:53

japp, måndag kl 3 låter bra! hah:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards