|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Vart tog tiden vägen...??

Av Jenny - 30 november 2009 08:04


...Någon som sett den? För jag vet verkligen inte!

För 3 veckor sen så var det tre veckor tills jag och Liz skulle på Paramore... Nu är det dags och jag vet verkligen inte vart dom andra 20 dagarna tog vägen =/

Tiden har gått för fort. Jag hinner inte andas. Visst är det skönt med jullov och hela den biten men efter jullovet är det en massa, en massa, som måste göras =/


  • Prov i både det ena och det andra
  • Verkligen börja tänka på val av universitet...och land
  • Projektarbetet... ångest!


Men å andra sidan finns det ju massor av kul som ska göras också!


  • Min och Baby's 2-årsdag!
  • Min födelsedagshelg, 12-14 februari
  • Studentskivor att gå på!
  • Våran studentskiva
  • Baby's födelsedag, längtar redan!
  • Studenten
  • Sommarlov!! =D

Men det är en bit dit... Hoppas att tiden går lika fort dit som den gjorde till jullovet...eller, hoppas att tiden stannar nu, jag är lycklig här - vill inte behöva välja en massa igen... =/


Hare<3

 
 
Cissi

Cissi

30 november 2009 22:34

tiden går alldelses för fort.. känns nästan som man vill att den ska sakta ner.. om snart ett havår går vu ut skolan och blir arbetslösa... ångest!! men som sagt mkt att se fram emot också..
hoppas ni får det kul på pramore!

http://smackthat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards