|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 22 november 2009 22:25


Nu har jag precis gjort klar Rosens header till hennes blogg och nu ska jag sova =P

Hoppas morgondagen blir bättre än dagen...

Hare<3


Älskar Dig Anna<3

Av Jenny - 22 november 2009 20:46


Nu ni är det omgjort på riktigt =D

Jag gjorde den lite mer personlig genom att lägga in en header istället men jag  är  lite osäker på den, va tycker ni?

<3

Av Jenny - 22 november 2009 19:08


Va med baby i Solna idag. ÄNTLIGEN!

Sen så bar det av hemåt men vi fastande i Kista och jag införskaffade lite julklappar, men eftersom att personerna som de är till läser så finns de inga bilder ;P


Nu är jag hemme ensam, eftersom att älskling inte vill sova här och nu ska ja hjälpa Linnea med hennes header till hennes blogg =P


Hoppas ni har haft en bra dag;

Hare<3

Av Jenny - 22 november 2009 13:31


There's no need to get bitchy...

Av Jenny - 22 november 2009 12:17


Ska åka in till Solna/Stan med baby idag men först måsta hon komma hem från Jakan med sin mamma =)
Då kan jag passa på att fixa lite saker, heh


Kollar på reprisen av Idol nu också men jag missade första halvtimmen, vilken tabbe! Jag får väl gissa hur det lät eller kanske hitta klippen på TV4.se, om jag hittar dom... men min tur kan jag lika gärna ge upp redan nu...


Hoppas ni njuter riktigt ordentligt av den sista dagen i veckan nu,

Hare<3

Av Jenny - 21 november 2009 22:12

 

"Ville bara höra din röst..."

<3<3<3

Av Jenny - 21 november 2009 21:40


Jag insåg just en sak;
Snart är det dags för Paramore konserten! =D I cannot wait!! =D
Shit, de kommer vara helt sjuuuuukt kul och jag längtar som fan!

Om 1 vecka och 2 dagar gäller det och då kommer ju studiebidraget också.. hehe de kan ju fan inte bli bättre, eller? Eller jo, jag skulle ju kunna vinna på lotto också men nu ska vi inte bli sånna =P

Hoppas ni har/har haft en bra kväll där ute, det har jag, trots att jag betedde mig som en bortskämd brat idag, sorry mamma och pappa, och baby som var tvungen att vara med om skiten<3


Nu ska jag nog kolla på Transformers! De va ett bra tag sen jag såg den på bio =P
Hare<3

Av Jenny - 21 november 2009 21:03

 

Dålig uppdatering senaste två dygnen men jag har inte haft tid eller ork att sätta på datorn.

 

I fredags så var det upp tidigt som gällde, trots att jag snoozade 30 min, och sen var det prov =) Det gick helt skapligt, svarade på allt i alla fall, det kanske inte var rätt men det är i alla fall ett svar. Sen så bar det av till Älvsjö, för mig och Rosen, för att marknadsföra skolan =) Det gick bra, fick dock skiiiit ont i höfterna och svanken. Vi kom 30 min försent och gick 90 min för tidigt, men det var ingen som klagade xD


Vi åkte hem till Rosen för att hämta lite och jag lockade hennes hår - de blev skit snyggt! Sen tog vi pendeln tillbaka till Jakan och mötte upp Anna och satte oss på bussen till Kista. Vi mötte upp Liselott, Sara, Mia och Jimmy först och sen så kom Jill, Sofia, Jimmy och Cissi =D Vi åt mat, hamburgare och pommes för min del, och sen så gick vi runt i lite affärer innan vi gick ond handlade snacks innan vi gick och ställde oss i den enormt långa kön som ledde in till bion.
Juste, jag hittade en snygg väst också som jag la undan tills idag ;P

Vi kollade på filmen och det var riktigt bra - men lite seg i början. Jag har upptäckt att jag är i Team Edward och att åtminstone Cissi, Liz och Rosen är på min sida xD


Sen fick vi vänta lite på att Siv skulle hämta oss för de va nån som skulle ta livet av sig och sen så blev älskling och jag hem skjutsade till mig och somnade nästan på en gång!


Imorse så väcktes jag av pappa halv 8 och upptäckte att jag hade en SJUUUK huvudvärk och jätteont i halsen. Jag 'sjukanmälde' mig och somnade om. Nästa gång jag vaknade så va de bättre men jag hade fortfarande ont i halsen.

Baby och jag mös lite, hehe, och sen så var huvudvärken borta.


Sen, efter ett brakdown<3, så åkte jag, mamma, pappa och älskling på shopping runda till Media Markt, Elgiganten, Jurassic Zoo, Ikea, Skopunkten, Net on Net och Espirit och nu är jag en laptop+väska, en väst, ljus och blomma rikare och jag är riktigt nöjd med dagen. Vi åt på Max idag, hehe dåligt samvete - JA! - men imorn ska jag fan sätta igång på riktigt, på riktigt!


Just nu kollar mamma och jag på Robinson och tittar på Nixon i hans nya regn utstyrsel! XD Haha


Nej, nu ska jag nog kolla på örådet och hoppas på att han som är så knäpp åker ut, kommer inte ihåg va han heter xD
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards