|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

4 timmars kyla = Underbar konsert!

Av Jenny - 30 november 2009 23:45


Paramore var helt sjukt bra! =D

Vi stod, Liz, Lisa, Danni och jag, i kö i ca 4 timmar och sen så började det!

Det första förbandet sög, hårt, det andra säg lite mindre, det tredje va helt okej, det fjärde; You Me At Six va heeeeelt sjukt bra! Och sen kom Paramore också helt sjukt bra! =D You Me At Six kommer tydligen till Sverige nästa år, plus släpper ett album; ja ska dit och ja ska ha skivan! =D


Tog en massa bilder, dock inga på Paramore eftersom att Liz kamera va mycket bättre =D Så jag tiggde lite bilder och här är dom jag tog =D


          


Här e dom Liz tog =D ((som sagt, hennes kamera är sjuuuuukt mkt bättre än min =( Plus att hon fick en massa bilder på Paramore =P ))

 

              

 
 
Jilly

Jilly

2 december 2009 22:14

Hur kan hennes vara bättre än din? Du har ju en system? O_o

http://jillpill.blogg.se

 
Liselotte

Liselotte

2 december 2009 22:29

Äh! Din kamera tog ju lika bra bilder den :O
Och mina bilder var inte så bra som man trodde när man väl tittade på datorn xD hahaha
Fast filmerna blev jag väldigt positivt överraskad över! De blev väldigt bra, dock suger ljudet, men det var ju bara väntat :P

http://wessung.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards