|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Nej men spräng skolan ni bara...

Av Jenny - 21 januari 2009 21:54

Middagen gick bra och lugnt förbi innan syrran säger att en utav dagens händelser kunde ha kostat henne livet…Haha mamma fick en smärre hjärtattack innan Danni hann förklara att två killar i klassen, under NO-lektionen snott en bit natrium.”Jaha” säger mamma som om de hade snott ett sudd eller nåt. Sen när Danni förklarat att natrium regerar med syre och vatten och att en bit lika stor som en handflata ((som killarna hade snott)) lätt kunde ha haft ihjäl X antal elever så gick hon upp i varv igen…Haha enligt skolan skulle syrran ha något sorts pris efter att ha sagt till att killarna hade ”lite farliga grejer” i skåpet.Dom hade i alla fall lyckats få killen som va ”skyldig” att inse hur farligt det egentligen va och han lämnade till slut tillbaka allt…Men det som fick mej att reagera på det hela va att läraren inte märkte ett skit, seriöst skulle man inte som lärare märka om det helt plötsligt bara fattades en bit natrium?! Sedan att killarna va så dumma att dom, efter att ha fått reda på att en bit lika stor som en tummnagel spräng ett hål i taket, förvarat natriumet i en bit A4 i skåpet och sedan vägrat lämna tillbaka det till läraren efter att klassen bett dom, kan ju bara de själva rå för men ja tycker i alla fall att syrran gjorde en jätteinsatts… Folk kunde ju dött… Hade de vart någon man kände eller tyckte om hade de ju vart förjävligt… Ja alltså, jag hade ju inte haft något emot om några fjortisar eller stureplans-wannabes hade strukit med ((vi hade lätt klarat oss utan dom))…

I alla fall, hatten av för Danni, dagens hjältinna!<3

Hare<3

 
 
Ingen bild

StarGirl91

22 januari 2009 17:57

Hehe hatten av ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards