|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Jenny - 13 februari 2009 21:34


Jaa...nu har man levt i 6235 dagar, ja eller en dag ifrån 18 år!

Jag der verkligen fram emot morgondagen, inte bara för att jag blir 18, myndig och kan gå på krogen utan för att min älskling ska ta med mig någonstans; har ingen aning om vart, men hon verkar jättegladoch nöjd med sin idé så då är jag det också =)

Skönt att den här veckan är slut också, den har varit riktigt körig...Kul bara att nästa vecka kommer vara lika illa om inte värre då dom har slängt in, ie bara ett utan två spanska prov... Som om man inte ens vill ha ett liv xD

Juste! De e fredag den 13:e idag också... det har inte märkts...alls!

Allt har gått otroligt smidigt hela dagen, lektioner var inställda, slappa eller helt enkelt, tro det eller ej, roliga =P I Kista verkade det nästan som om alla ville motverka at någon skulle ha en dålig dag då dom stod och delade ut 20% rabatt-lappar till alla som gick in och ut fråm H&M... Hahah det hindrade oss inte från att gå in och ut ett par gånger, men inte bara på grund av rabatten, Linnea var på jakt efter en skjorta; oj oj oj, vill ja aldrig mer gå och shoppa med henne och Anna utan att ha en vatten-flaska och en fläkt med mej eller vad XD Jösses, va dom gick, och fort gick de också =P

Aja, de va riktigt kul och de va roligt att Linneas boyfriend kunde hänga med också =) Haha ja diggar Martin!<3

Aja, nu ska ja fortsätta städa; de kommer ju trots allt gäster imorn....Jippi *ironisk*

Hare<3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards