|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Jenny - 19 februari 2009 18:59


Okej, idag jag har valt att skriva om den som jag älskar mest i denna värld, min hund Nixon<3

Jag skulle kunna skriva om hur dåligt spanska provet gick, hur mycket jag hatar skolan och hur mycket jag vill ha lov men jag är på alldeles för bra humör för att göra det =)

Så; Nixon, min älskade lilla farbror, föddes den 16:e oktober 2006 tillsammans med fyra brorsor =) ((Nixon=längst till höger))

Idag är Nixon 2½ år och förra månaden så hade han bott hos oss i 2 hela år<3

Jag har alltid velat ha en hund, ända sen ja kan minnas, eftersom att alla kompisarna hade hund och inte jag; jag har alltid fascinerats av hur de rör sig, låter och agerar... jag vet inte varför de bara är så...

Men jag ska vara ärlig, första gången jag såg en hund av samma ras som Nixon så tyckte jag att rasen va ful.. Hahh vilken idiot jag var! Alla ser ju at han är världens sötatste hund!<3 Jag hade alltid velat ha antingen en Rottweiler eller en Golden Retriver inte en Belgisk Vallhund...

Aja, glad som fan är jag att vi valde just honom ((inte för att vi hade något val, han va den enda som va kvar, men vi kunde ju trots allt valt en annan ras)) så Nixon var som en liten gåva som kom med posten XD haha inte direkt vi va tvungna att åka i evigheter för att hämta honom men et va verkligen värt det<3

Plus att man säger ju att kärt barn har många namn.. Haha de stämmer verkligen! Nixon har kallats och kallas fortfarande; Barbro, farbror, prinsen, Puxi, Snixon och Barbrolusen XD Haha jösses vi är verkligen störda xD

Jaa...de va väl typ de som fanns att skriva; älskar honom, bättre hund kan man inte ((men han kan dock improve sin gång i koppel...den är nämligen inte den bästa xD))

Hare<3

((Här kommer en bild på Nixon som han ser ut idag, vackrare än någonsin<3))

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards