|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

En vecka kvar! =)

Av Jenny - 7 februari 2009 15:24


Nu så, nu har jag äntligen tid att skriva lite i min älskade blogg igen xD haha

Jag har verkligen haft mycket att göra, inte bara med skolan och alla tusen prov utan även hemma och så har jag haft en del problem med att andas eftersom att en här jävla förkylningen vägrar ge med sig!

Jag kan inte minnas när jag va sjuk sist men jag vet att jag kommer i alla fall inte längta tills nästa gång! Jag har feber, ont i hals, rygg och huvud plus att jag måste snyta mig var femte sekund och som om det inte var nog med det så har jag en jävla mensvärk också!

Hur som helst, något kommer i alla fall med den här dagen; om en vecka, endast 7 dagar, så blir jag äntligen 18 =D Plus att älskingen ska ta med mej på en liten utflykt då det även är Alla Hjärtans Dag ((en dag som jag aldrig uppskattat...tills nu)) =D Längtar verkligen och dagen till ära så är det n lördag till skillnad från de förgågna 5 åren då den 14:e infallit på en skoldag... =| Aja, kul ska de bli =D

Har inte så mycket mer att tillägga utom att till råda på allt så är det dags att börja öva på nästa prov; matte och engelska...Jippi! *en aning ironisk*

Hare<3

 
 
stargirl91

stargirl91

7 februari 2009 16:58

hehe aaw, älskling

http://www.stargirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards