|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Äntligen...?

Av Jenny - 15 februari 2009 19:19


Jaha då va man arton då... Alla tjaffsar om att de e så speciellt att fylla arton, att de e då man växer upp och slutar vara barn... Okej...?

Seriöst, jag vet inte om jag vill växa upp, bli vuxen och allt de som kommer med. Jag har alltid varit en person som är ganska barnslig ((ibland ansvarslös)) men det är den jag är. Jag vet inte om jag är redo att släppa det bara för att jag fyllt år och blivit myndig. Kan människor verkligen kräva av en att så fort man fyllt mydig så ska man ta en jävla massa ansvar, sköta allt själv osv? Borde man inte få ett par tre år på sig att vänja sig vid tanken, ni vet som kamelonter; dom anpassar sig till omgivningen... Men såvida jag inte vaknar upp som kamelont imorn så vet jag inte om jag klarar av att vara vuxen inom x antal dagar, eller månader...elller år...

Det är precis som om då man fyllde 15 och blev byxmyndig. Då kändes det som om alla kollade på en så ort de fått reda på ens ålder om man legat med nån eller inte. Visst det är en annan sak men de e samma princip.

En person borde inte vara tvungen att växa upp om hon inte är redo för det.

Ibland, eller väldig ofta, har jag tänkt på vad som väntar just mig i livet... jag brukar inte komma på något speciellt och då har ja bara lust att hoppa över dom åren ja går klart skolan, jobbar och samlar ihop pengar och sen börja leva på riktigt när ag gåtti pension och kan göra vad jag vill med livet...

Aja födelsedagen va bra, ja fick massor av pengar och presenter och hade en jättetrevli helg =)

Ser fram emot presenten som jag fick av Mamma och Pappa, biljetter till musikalen Buddy Holly med Brolle Jr<3

Hare<3 ((eller nu när man är vuxen kanske man ska skriva något i stil med; Ha det så bra...?))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards