|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jenny - 15 mars 2009 09:40


Hah japp...Hon vann! Hahah de va ju nästan kul =P
H.E.A.T, Alcazar Måns, till och med E.M.D skulle vart bättre men om man ser på det hela från en annan sida så va de bra ath on vann och inte Emilia ((ni vet hon med andningsproblem)), Molly Sandén ((lilltjejen som hade en jävla röst med en sjuhelvetes dålig låt)) eller vem annars än Ugglan... Seröst! Hade af Ugglas feat. Gummistövlarna vunnit hade ja bojkottat allt som hade med den tävlingen att göra, de kan ja lova!
Jag och pappa hamnade i en ganska het diskussion om hon va bra eller inte och den enda andledningen pappa hade till att hon va bra va att texten va fin.. Seriöst; om b´vi skickar henne så spelar de ingen roll om texten e fin eftersom att ingen ändå fattar va hon sunger och om man då skule översätta texten till engelska så skull de inte bli samma sak och texten skulle förlora sin mening så både jag oh mamma tyckte att jag vann den diskussionen även om pappa då va alldeles för tjockskallig för att fatta det XD Haha men ja älskar honom iaf<3

 Jaa, de va allt för idag, har inte så mkt mer att tillägga =)
Hare<3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards