|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Jenny - 29 mars 2009 14:28


Hah det här måste jag bara blogga om!
Idag kl. 11.00 så var pappa, jag och Nixon på något fält någonstans för att mentaltesta Nixon =P

Det hela började med att jag fick gå och ställa mej i publiken för att det var pappa som skulle hålla i kopplet. Sen så skulle Nixon utföra X antal övningar och de tio personerna som agerade publik tillsammans med mig skulle bedöma och sätta betyg. Aja, vi gick efter ett tag ut i skogen och så kommer det en tant med en leksak och så skull de kolla om Nixon reagerade som han skulle eller om något va fel, allt gick bra! Det kom ytterligare några liknande övningar och det var inte riktigt förrän det kom två personer som va utklädda till spöken ((men de såg mer ut som något ifrån Ku Klux Klan i sina utstyrslar XD )) Aja, Nixon dampade helt klart loss på dom och fick en 3:an, inte bra men de va inte så att de inte kunde bli värre! Hah det hela gick väl ganska smidigt förbi och jag är minst lika stolt över farbror som innan =) Älskar min Barbro!<3

Hare<3

 PS! Jag skulle inte vilja genomgå ett sånt mentaltest, speciellt inte ute i skogen i koppel!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards