|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Jenny - 25 mars 2009 20:37


Haha inte världens mest kreaktiva eller revolutionära rubrik men jag är alldeles för upprörd för att kunna komma på något annat...

Nu ska ni höra; skolan, två veckor innan påsklovet så har vi tre prov och inget av dom är särskilt litet heller... Vi har på fredag ett religions prov på kristendomen som är alldeles för komplicerat för sitt eget bästa, på tisdag har vi ett no-prov på matspjälkning och den skiten som är alldeles för komplicerat för att man ens ska bhöva lära sig det och nästa fredag har vi ett prov som vi inte ens har börjat gå igenom... Kan inte någon döda mej! Jag kommer inte att klara av den här skiten och verkligen inte eftersom att jag har en muntlig och skriftlig bokrapport som ska vara inne och klar på måndag nästa vecka och jag har inte ens börjat...

Seriöst, man ska inte behöva ligga vaken på natten, fundera över hur man ska lägga upp föjlande dag med tanke på prov, läxor och diverse andra saker som skolan har en otrolig förmåga att komma på. Allvarligt talat så borde man som 18-åring kunna ta det lungt, minst en dag i veckan, och bara göra det man vill men fan heller, då ska man öva på prov, skriva uppsatser, göra arbetsuppgifter eller kunna några jävla glosor som man aldrig i hela sitt jävla liv kommer att ha användning för!

Jösses...Jag hatar verkligen skolan och alla idioter som har något att göra med den, fullkomligt on'digt att få ungdomar att ligga vakna med huvudverk och magsår för att någon ska få sin lön... Jag skulle nog helt klart hellre gå ett extra år, bara jag slapp den här pressen som man har på sej!
De kan ju seriöst inte förvänta sig att man ska prestera bra om man inte ens har tid att andas mellan proven...

Aja det var nog allt jag hade all beklaga mej över idag...

Hare<3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards