|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Jenny - 3 april 2009 16:34


Äntligen!! =D

Jag trodde aldrig att denna dag skulle komma, att det slutligen skulle komma ett påsklov<3

Hela veckan har, inte bara jag utan hela klassen, väntat på att få sluta på fredagen för att ha en hel vecka åt att göravad vi vill!

Idag tänkte jag inte bry mej om att klaga så mkt på nåt uan tänker se positivt på det hela.

Jag ser verkligen fra emot morgondagen då jag, Anna, Linnea, Cissi och Jill ska bege oss till stan för att shoppa loss och äta middag, sen ska vi hem till Cissi och kolla på film =) Anna och jag spenderar sedan natten där i deras SUPER-fina hus<3

Sen så, resten av veckan ska jag bara ta det lungt, int göra någonting, bara vara och njuta av provens frånvaro XD

Det roligaste med helgen ska nog bli att jag får umgås med dom personerna jag tycker bäst om, även om Sofia inte kan vara med =(

Jill och Cissi kommer iaf och det är kul eftersom att vi inte har umgåtts me dom på ett tag, vilket är synd eftersom att jag verkligen gillr dom =)

Älskar er tjejer<3

Hare<3

 Mr. Hot ((Danny Jones))

Bara för att ja är på så bra humör så ska ja dela med mej av en bild på Mr. Hot ((a.k.a. Danny Jones<3))

Ovido - Quiz & Flashcards