|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Polski is going dom! ='(

Av Jenny - 24 mars 2009 18:49


Jaha...nu är dom på väg hem...eller planet lyfter om typ 10 min men dom är inte här längre =( Sad so sad... Jag kommer faktiskt att sakna dom, mer än jag trodde att ja skulle göra och ja vet ingen som inte kommer att sakna dom! Dom va så artiga, trevliga, snälla, glada och hjälpsamma, intresserade och omtänksamma att man blr förvånad över hur otrevliga och oförskämda svenskarna egentligen är... Jag kommer nog att sakna Bartek ((Linnea's snubbe)), Ewelina ((min tjej)) och Karolina ((Cissi's tjej)) mest för det var dem som jag gillade mest och pratade mest med =)

Aja...nu är dom hemma om typ 5 timmar men jag kommer ju faktiskt att få träffa dom igen om 2 månader och 3 dagar igen så så farligt är det inte...Men jag kommer ju faktiskt att sakna att ha någon att se efter...

Hare<3

Polski'sHär har vi Karolina och Ewelina, dom tjejerna som jag tyckte bäst om =D((Och dom betyder hem på polska med tanke på titeln =P ))

 
 
Ingen bild

Anna

25 mars 2009 21:48

Haha jaha, min då?! xD
Sorgligt att de åkt men det var roligt att de va här och att utbytet inte är slut ännu eftersom vi ska åka till dem :D
// Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards