|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg under mars 2009

Av Jenny - 6 mars 2009 21:19


Okej, jar har inte skrivit något på evigheter och det beror främst på att älsklingen har sovit hos mej hela veckan eftersom hennes mamma hade nöjet att åka till Canarie-öarna, plus att vi har haft ((och har fortfarande)) ett berg med läxor över oss, under oss och bredivd oss och jag tvivlar på att det någonsin kommer att nli mindre... =(

   I alla fall, idag tänkte jag klaga lite på skolan, mailadresser och en sak till som jag kommer till sen...

För ett tag sen, eller jaa...i måndags, så fick vi alla som ska med till Polen brev från våra polacker och jag är over the moon över att få träffa in eftersom att vi verkar passa jättebra ihop med tanke på att vi gillar samma musik, djur, filmer, böcker osv. Jag har haft kontakt med henne sedan i tisdags då hon svarade på mitt mail och sedan dess har vi pratat så...Sen finns det ju andra som har lite mindre tur med sådant där...Ex. Anna och Linnea som båda har problem med att kontakta sina polacker. Annas polacks mailadress verkar inte finnas och Linneas vägrar bara att svara xD Stackarna! Jag kunda i alla fall som sagt inte vara lyckligare och gladare över att lärarna lyckades så bra med att para ihop oss!

   Nåja, till nsta punkt;  Å:n...Jag har nu kommit på att jag hatar bokstaven Å. Idag så hade vi en så kallad Buffertdag då det är meningen att man ska få vara hemma och plugga på allt som behövs pluggas på och alla som har omprov ska ha chans att göra dom den här dagen men självklart så har inte vi Sam-Sam:are något sånt eftersom att vi ska vara kvar i skolan tills kl 15 ((medan alla andra får gå hem kl. 11.30)) för att vi ska stanna kvar och jobba med Lay-out för Mediekommunikationen, och visst, det är helt okej men då vi spenderar två timmar med att rita ett Å, alltså från scratch, med rätt propotioner och allt, plus att den ska vara förstorad exakt 10 gånger orginalmåttet så dampar jag lite! Aldrig någonsin kommer jag att behöva kunna rita ett Å med 10 gångers förstoring i detta liv! Aldrig! Jag förstår verkligen inte vad det skulle vara bra men tydligen så är det bra att kunna... Jag menar, tänk om vi mot all förmodan blir kidnappade på äg hem från skolan och bli tvingade att skriva bokstaven Å md 10 gångers förstoring annars, blir vi dödade; det skulle ju vara synd att inte kunn göra det då...Och tänk om vi bara skulle kunna rita det med 9 gångers förstoring,Gud förbjude...

   Och så till det sista som jag ska ta upp idag...

Tänk att få jobba som Au Pair i England, i ett år! Det skulle nog kunna vara ett dröm jobb för mej...

Jag kollade lite på Arbetsförmedlingens hemsida idag och upptäckte att det enda som jag behöver nu för att kunna få ett jobb som Aur Pair är ett körkort så min illvilja att skaffa ett är nyú bortblåst och jag kan inte vänta tills i sommar då jag ska börja på allvar! Nu jävlar XD hahah

    Aja det var väl allt för idag... Jag ska nog ta och göra lite för att försöka få berget av läxor, som nu ligger på mig, att minska lite... Det kommer nog inte att funka!

Hare<3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Betydelsefulla Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Katergorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards