|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Imorn smäller det!

Av Jenny - 25 april 2009 18:22


Jaha, imorn så blir flickvännen 18 år! Ser verkligen fram emot det! Vet inte riktigt varför, hon blir ju inte en ny människa eller nåt, men att bli 18 är något stort =D Jag vet inte om hon kmr att uppskatta presenten som ja har köpt, den kanske är lite barnslig men den betyder något, för mej och förhoppningsvis för henne med, om inte nu så småning om =)
De va väl att för idag...
Hare<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 september 2010 17:13


  

...

Av Jenny - 11 april 2010 21:55

  

Av Jenny - 2 mars 2010 21:04

  Nu börjar jag om, men inte här - http://bouncingcruls.blogg.se - där kommer jag hålla till. Eller gör det redan sen ett tag tillbaka. Har skrivit en del bara för att komma igång och ta det med en nypa salt.  - Enjoy! Hare<3 ...

Av Jenny - 10 februari 2010 21:37

  Funderar på att lägga ner bloggen här nu, vet inte om jag tar bort den men jag tar definitiv en paus på obestämd tid. Jag har ändå ingenting att skriva om och det känns som om ingen riktigt bryr sig ändå. Kanske byter blogg eller kmr tillbaka - w...

Av Jenny - 9 februari 2010 11:20

  Idag är det Tisdag, och jag är ledig :D Inga lektioner flr läraren är borta :D Danni va tydligen också ledig, av samma anledning ;P   Ja ska nog skriva lite nu, blev nästan klar igår :P Hare<3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards