|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jenny - 4 juni 2009 18:39


Okej, ska dra lite kortfattat om det som hänt mej under den senaste månaden. Vi åkte ju till England, en resa som jag aldrig kommer att glömma, så McFly - som ägde btw - och direkt, nästan, då i kom hem så var det bara att packa upp och packa om eftersom att vi skulle åka till Finland ((mamma, pappa, Anna och jag alltså)) och den resan blev också hyfsat lyckad. Vi kom hem och åter igen så var det bara tid nog till att packa upp och packa om eftersom att Anna och jag, plus 13 andra elever från skolan, skulle åka på utbyte till Polen. Vi fick där spendera en vecka hos värdfamiljer och leva deras liv. Det var riktigt spännande, intressant och absolut en upplevelse för livet. Och nu är man återigen i Sverige, i skolan och Gud det märks verkligen - vi har matteprov på Måndag och nationellt - munligt - i Spanska på Tisdag...Jippi!*inte ett dugg entusiastiskt*

Men en sak sm dock är JIPPI *på riktigt* är att jag har fått reda på att ja får MVG i Webbdesign, Livskunskap och ((så gott som)) Engelska och VG i Geografi och ((kanske)) gympa =D Hah

Aja, de va väl egentligen allt... de finns inte så mycket mer att skriva direkt - ska nog se till att börja med matten, ja har inte td att göra dne i helgen =P

Hare<

En bild från konserten =D

Tyckte att ja skulle dela med mej av

den bästa dan i mitt liv än så länge<33

Ovido - Quiz & Flashcards