|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jenny - 21 juni 2009 20:10


Hej hopp allihopa!

Vad är det som händer. Dagarna bara rusar förbi en och man märker det knappt. En vecka av lovet har gått och vad har jag egentligen åstakommit? Ingenting! xD

Det enda som har hänt är att jag har klippt mej - raklugg blev det den här gången - och så har ja skrivit utav bara fan. Det som är lite roligt är att precis då jag skrivit 57 av de 80 sidorna så hackar datan och ja vet inte om ja kommer åt filen igen..ja kanske måste skriva om allt =( Aja, sånt e livet, även om de suger... =(

Annars har inte mycket hänt. Anna har åkt upp till landet, ja får inte följa efter förän om 4 dagar ((därav titeln på inlägget)) och ja saknar henne som aldrig förr!<3

Förra året fick jag vänta i typ 3 veckor med att få åka upp, i år är det 9 dagar, men de känns MYCKET längre! Saknar henne<3

Just nu händer det inte så mkt, mamma och pappa ska iväg imorn och Danni är i Västervik hos Andy så ja blir ensam hemma - hoppas att Linnea kan komma över =D

Det va allt, klart slut!

Hare<3


Den nya frillan! =P

Ovido - Quiz & Flashcards