|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jenny - 8 juni 2009 17:09


Oj, oj, oj! Idag har jag nog rört på mej mer än under den förgångna veckan XD Haha Till att börja med, cyklade/gick ja till skolan, väl där - under gympan såklart - så sprang ja 2.2 km, efter det simmade jag ((fortfarande på skolans befallning)) och till sist cyklade jag hem - oj, oj, oj! De e allt ja har att säga. Jag har aldrig harft bra kondition, de ska ja inte påstå, men jag måste erkänna att det känns bra efter att man har rört på sej =D

Så Danni och jag ska ut och springa minst varannan dag ((Jill du är välkommen att följa med - eller så säger du bara till så går vi ut =D )) och det känns riktigt bra =D
Så ida har ja vart aktiv som bara fan men de känns jävligt skönt =)
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards