|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Jenny - 22 juni 2009 02:00


Klockan är nu 02.00 och ja är inte trött alls.. Precis som vanligt på sommarloven då =P
Jag har en otrolig förmåga att vända på dygnet och sova bort halva dagen för att sedan sitt upp halva natten och sen sova längre dagen efter, vilket leder till att ja sitter upp längre, osv...
Jag vet inte varför men jag älskar att sova, och jag älskar att sova tills jag vaknar. Ju senare jag vaknar desto bättre. Att vara uppe halva natten är en annan sak jag älskar för då vet jag att jag somnar direkt när jag går och lägger mej... Haha! Den enda som lyckats få mej att vända lite på dygnet måste vara Anna<3

De va allt, ska nog kolla på lite TV nu innan jag knyter mej =)
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards