|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Jenny - 5 juni 2009 10:58


Okej dagens inlägg har ja valt ska handla om det som betyder mer än allt annat i världen för mej:

Anna<3

Att det finns en person som får en att må så bra, även fast man mår skit;

Att det finns en person som alltid är där för en och stöttar en i allt man gör, oavsett om det man gör klassas som rätt eller fel;

Att det finns en person som aldrig gör en illa - trots att personen ifråga tror det för att den bryr sig så mycket;

Att det finns en person som gör en så lycklig att det känns som om man kan flyga högt över molnen av att bara kolla in i personens ögon;

Att det finns en person som kan få en att få tusentals fjärilar i magen av att bara le och fnittra lite;

Att det finns en person som alltid kommer att vara där för en, genom allt oavsett vad det handlar om;

 - Det gör mig trygg.

Att det finns en person som heter Anna som alltid kommer att ha en del av mitt hjärta gör mig trygg eftersom jag då vet att det kommer alltid att finnas en liten bit kvar, hel, då resten av hjärtat är krossat till minsta möjliga molekyl.

Jag älskar Dig, Anna, mer än allt och det kommer jag alltid att göra, oavsett vad som händer, och det vet du<3<3<3

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards