|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Jenny - 2 februari 2010 13:41


Idag skiner för första gången på typ en månad, det känns så i alla fall... Men hur som helst så har dagen varit underbar och det har gått smidigt hela tiden. Har inga läxor för alla är klara och nu sitter jag och kollar på McFly DVD:n, utbildningssyfte only of course eftersom att jag ska hålla tal och ha mig på torsdag ;P Ska nog kanske gå igenom det någon gång också innan torsdag men samtidigt så vet jag precis vad jag ska säga eftersom att jag kan honom utan och innan ^^


Hur som helst så ska jag nog fortsätta med DVD:n och skrivandet nu eftersom att jag känner att det här börjar bli ett otroligt nödigt inlägg ^^
Hare<3

Av Jenny - 2 februari 2010 13:01

 

Idag har jag varit ihop med personen jag älskar i 2 år!<3

  

I will love you forever, and a day babylove<3


Du vet att du betyder allt för mig och det kommer du alltid att göra<3

Älskar dig mer än livet<3 

Ovido - Quiz & Flashcards