|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Jenny - 6 februari 2010 17:54


Igår firade jag och Baby 2 år ((gud va alla är petiga ^^)) tillsammans och jag fixk det mest underbara armband av henne och hon verkade nöjd över halsbandet och albumet :D
Vi gick på restaurang - jag betalade, och sen gick vi hem, mös lite och kollade på film :D Det var helt enkelt en underbar kväll!<3 och för en gångs skull var jag nöjd med håret när det skulle vara bra ^^


 

 


Nu ska jag bara äta, sen bär det av till Lotta :D

Hare<3

Av Jenny - 6 februari 2010 17:27


Jag vet inte om min nya data har sett sina sista dagar... Den har typ dött... sitter fast i startläge och det hände ingenting, man kan inte starta om och att ta ut batteriet hjälper inte... Om den går sönder och allt jag har på den försvinner.. då tar jag livet av mig! Idioten till pappa vägrar ju hjälpa... han "har inte tid"... Mupp!
Aja, nu ska jag snart till Lotta och kolla på Melodifestivalen med tjejorna - roligt roligt! :D
Hare<3

Av Jenny - 6 februari 2010 17:11

 

Helt stört bra framträdande, tyckte jag! Men trots det så åkte han...varför?!<3

Aja, dman får väl de det från den positiva sidan, nu kan han fokusera på McFlypå riktigt, ordentligt igen :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards