|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Jenny - 4 februari 2010 16:58


Titta vad jag har gjort till studenskivan :D


  

Av Jenny - 4 februari 2010 16:51

 

I certainly do want one... The one with Tom, yes *nods*

 

  

       

Av Jenny - 4 februari 2010 16:13


Engelskatalet är avklarat (fick VG+) och det är resten av dagen och den här skolveckan också :D Eftersom att vi sam-samare valde rätt inriktning så har vi nu ledigt på fredagar ;D Imorn så blir det därför av till att få de sista av enkäterna från Engelska skolan innan jag och Älsklingen firar 2 år :D Hade skrivit vad det blir av göra om det inte vore för att jag visste att hon läser ^^


Jag har egentligen inget att göra nu eftersom att vi inte har några läxor så det blir väl av att skriva lite eller nåt :D

Hare<3



Av Jenny - 4 februari 2010 11:27


Funderar på att byta blogg till blogg.se - va tycker ni??

Ovido - Quiz & Flashcards