|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jenny - 3 februari 2010 17:02


Haj på er, sitter och försöker att få ihop engelskatalet som jag ska ha imorn - är sjuuuukt nervös :( Får ihop 5 min, exakt, men ja kanske pratar lite för fort, så det blir nog lagom och sen är det ju några klipp också så det blir nog bra men det är inte det jag oroar mig för... Det är ju att jag lätt börjar stamma när jag är nervös och att stamma på engelska, det blir nog inte värre :( Aja, det löser sig nog :)


Älsklingen sov här inatt, trots att det inte var planerat<3 Så vi mös lite och hon kommer snart tillbaka med Linnea sp vi kan fixa lite med projektarbetet :) Saknar henne<3


Nu ska jag nog dra taler för mig själv en gång till, sen får jag skriva :D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards