|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny - 8 februari 2010 16:24


Jag har fått ett mail från unviersitetet... Dom vill ha en telefonintervju med mig...:O Ja kan inte - ja klarar inte det! Så nu säger mamma att jag inte får prata svenska hemma... :( Ja ska föreslå på fredag eftersom att vi är lediga då :)

Hoppas det går bra - fingers crossed for me!

Hare<3

Av Jenny - 8 februari 2010 12:25


...vi har 3 timmars håltimme, u är det dock bara typ 2 timmar kvar ;P

Vi hade samhälls kunskap imorse, inte så produktivt.. Räknade ut att vi bara har 66 dagar kvar tills projektarbetet ska vara inne... skjut mig, någon! :O


Kom knappt upp imorse för att jag var så trött... Det måste det bli ändring på - det är trots allt bara några månader kvar, måste pull myself together och ta tag i skolan nu när det är så lite kvar :D


Ska nog göra lite projektarbete nu tror ja, inte för att jag vet vad jag ska göra men någonting måste det ju finnas att göra :)

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards