|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Jenny - 1 augusti 2009 20:26


Hej igen xD

Kom precis nerifrån och kände ett enormt behov av att få skriva om två av de personerna som betyder mest för mig här i världen =D

En utav dem är min syster, Daniella, eftersom att hon, trots att vi tjafsar och har oss, betydr otroligt mycket för mig och för att hon är en person som jag kan prata med om allt, trots att jag oftast väljer att inte göra det. Hon finns alltid där och det är nog bara hon här i världen som förstår mig helt och fullt ut, det är bara hon som gått igenom samma sak och det är bara hon som är en sann och stark inspirations-källa till allt jag gör. Det spelar ingen roll vad som händer, vad som sägs eller görs, jag kommer alltid att älska henne, trots att jag kommer att ogilla det hon gör eller inte gör. Det var hon som fick mig att vilja, det var hon som fick mig att börja och det var hon som fick mig att kunna leva efter en period då allt kändes hopplöst. Det har aldrig riktigt sagts men om jag fick välja en person så skulle jag välja henne. Hon är mitt allt, genom allt!<3

Den andra personen är Andy. Dannis lille grek till kille! En störtskön kille som en få en att skratta trots att man är på sämsta tänkbara humör. Han är som brorsan jag aldrig haft, fast 100 gånger bättre =D

När Danni sa att hon hittat en kille, på nätet så jag framför mig en äcklig gubbe... När on sedan sa att hon träffat honom såg jag framför mig en kille som liknade David i Simple Plan, vet inte varför just han dock, så när hon kom hem med honom blev jag positivt överaskad =D Jag tror inte att det finns en person som passar Danni bättre där ute, varken mentalt eller fysiskt och jag tror inte att Danni kunde hittat en person som gjort henne lyckligare. Jag är riktigt glad över att de fann varandra eftersom att de är det paret som gör mig lyckligast att se p.g.a 1) Deras lycka över att vara tillsammans och 2) Deras sätt att vara mot varandra - de beter sig som om de har känt varandra hela livet<3

Tack Danni för att du finns för mig<3

Tack Andy för att du finns för Danni =D ((Men jag lovar dig att om du gör henne illa, på något sätt, kan du inte annat än förvänta dig smärta... Det lovar jag =P))


Danni & Andy

Av Jenny - 1 augusti 2009 19:43


Idag var jag ett arsle...eller?

Under dagarna i Göteborg/Ullared fick jag kriga för att få hålla älsklingens hand, ännu mer för att få en puss. Idag så fick jag knappt klia mig i huvudet ((och på så sätt släppa hennes hand)) utan att hon blev sur. Och då undrar jag; vill hon verkligen hålla min hand eller är det för syns skull? Är det för att hon vill eller för att andra ska se att vi är ihop?

Ibland får jag känlsan av att hon inte vill, t.ex kyssa, krama eller ta på mig... Det är tråkigt för det sista jag vill är att hon ska känna att hon måste göra det. Skulle inget hellre vilja än att hon sa som det var, bara sa det för en gång skull, utan att bara säga 'förlåt' och låta det rinna ut i sanden. Önskar att hon för en gångs skull bara kunde säga vad hon tyckte och stod för det... Bara en gång... För ibland känns det som om jag bestämmer åt henne... Vill inte vara den som bestämmer om hon älskar mig eller inte, det vill jag att hon bestämmer själv!

Av Jenny - 1 augusti 2009 19:16


Hej hopp!

Idag var jag, Anna och Linnea på Pride paraden eftersom att vi älskar den!<3<3

Vi fick se både det ena och det andra men här kommer några av de som var =D

Måste dock säga att publiken var MYCKET bättre förra året =P


Viktor - Lika glad som alltid!<3

Sailors...rawr! =P

De gick för alla de som inte kunde gå - t.ex de från Litauen där Pride blivit strikt förbjudet...

Paradens # 1 Hottie =P<3 ((grymt lik Shane i L-word - inte sant?? =P)) Hon fick både mitt och älskligens hjärta att smälta som smör i solsken... RAWR! 

Men paradens vackraste måste nog vara Mark Levengood och Jonas Gardell, sötare par får man leta efter!<3

Grymt mycket folk i paraden - synd bara att inte publiken va lite mer taggad.. =P

Allt som allt var paraden mycket bra och ni kan räkna med att ja går nästa år igen, antingen i paraden eller bara för att titta =P


Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards