|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Jenny - 26 augusti 2009 17:59


Okej, idag är jag mycket gladare än jag va sist ja sa att ja var gladare än på länge xD
Anna kom hem till mig idag och vi började kolla på P.S I Love You men mitt i nånstans, vet inte riktigt vart XD, så blev det så att vi kysste varandra..hehe jag trodde att de skulle ta slut där. Hoppades verkligen inte det men trodde som sagt det. Mendet gjorde det inte... Inte ens i närheten... Haha man kan säga att ja kom närmare henne än ja gjort på länge och enligt mej så kunde de inte blivit bättre =P
Vill bara inte att hon ska känna sig pressad att göra nåt hon inte vill - de e de sistea jag vill =(
Aja, de va nog allt ja hade att dela med mig för tillfället =P
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards