|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Jenny - 6 augusti 2009 19:08


There is a point where

your life takes a turn

No matter is it's good or bad

if it makes you gad or sad

There is a point where

you life change

Now we'll see if you're

that point for me

if you made me glad or sad

If it turns out good or bad

We'll see but no matter

what it is, I'm glad that You

became a point - a point

in life that means something

a point in life that is something

Because to me You are something

To me You are everything...

Av Jenny - 6 augusti 2009 18:57


Jo, jaa... de e det jag har sysslat med idag. I och med att vi har ett bröllop som går av stapeln här på söndag så vill mamma och pappa ha så mycket hjälp som möjligt med allt, vilket leder till att när mamma och pappa jobbar och syrran och Andy e på Grönan så är det jag som får göra allt...

Idag har jag, kört 3 maskiner tvätt, skönsköljning och centrifugering, allt va fan det heter och sen hängt ut det för att börja om igen på nästa maskin. Jag har tagit hand om disk, hund, katter och damsugit hela huset, dammat övervåningen och gå ut med hunden... Börjar fan undra om man ska leva hemma hela livet för fy fan va tråkigt de e att städa! XD
Aja, de va allt som hänt idag - eller nej, ja kollade på två filmer också; The Libertine ((med Johnny Depp - Yummy!<3)) och Blade Trinity ((med Ryan Raynolds - ännu mer Yummy!<3<3)) xD

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards