|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Jenny - 17 augusti 2009 20:04


 I won't give up
I won't give in
'Cause with your love I can win


Won't say I can't
If you say I can
You encourage me
To do better than I am


I know we
We can face anything
There is nothing I can't achieve
When you're here with me


You reinforce love
Empower me
You're my angel
You rescue me
You reinforce love
Empower me
You're my angel
You give me wings


You taught me so much
You gave me room to grow
When things got tough
You lift me up
I want you to know


You reinforce love
Empower me
You're my angel
You rescue me
You reinforce love
Empower me
You're my angel
You give me wings

Av Jenny - 17 augusti 2009 19:57


Dagen har vart skit rentut sagt. Började med att man blev väckt - alldeles för tidigt. Detta föjldes av att Anna och jag bråkade och bestämde oss för att ta en paus till... Sedan så ryker man ihop med både mamma och syrran. Den enda som verkar ha brytt sig om mig idag är hunden. Nixon är den enda som har varit vid min sida hela dagen!<3

Aja, hoppas du...

Hare<3

...bättre än mig...

Av Jenny - 17 augusti 2009 19:48


Jag vet precis varför men jag förstår inte. Hur kunde jag låta det gå så långt? Hur kunde jag vänta till detta hände med att göra något åt problemet? Varför blir det aldrig som man tänkt sig? Varför slutar det alltid med att någon får mer än den andra? Varför är det så att det alltid är någon som blir sårad i slutändan?


Att förlora någon är värre än att lämna någon...

Ovido - Quiz & Flashcards