|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Jenny - 1 oktober 2009 18:30


Hej hej =)

Idag har varit en konstig dag...vaknade tidigt, åkte buss till skolan, hade ingen engelska, hjälpte Cissi med hennes,  gjorde egen engelska, hade svenska och historia, åt på BK, gick till banken, blev rik, åkte hem och satte mig här...Okej, dagen kanske inte var så konstig men det har inte hänt så mkt och jag har inte blivit arg, sur eller irriterad en enda gång - de e konstigt! Min almost permanenta PMS kanske börjar ge med sig xD

det kan ju bero på att jag ska på jobb intervju imorn och sen till Solna med älsklingen och sedan sova hos henne =D Vi ska kolla på IDOL!! =D

Älskar min baby<3


Nej, nu ska ja ta och skriva lite, innan jag somnar xD Ikväll ska vi äta rulltårta XD ((Gud va tjock ja kmr bli xD))

Hare<3


En liten bild jag tog till Älskling<3

Av Jenny - 1 oktober 2009 08:39


Hej hopp! Nu är det äntligen torsdag, vilket betyder att det är fredag imorn =D

Idag var det otroligt segt att kliva upp, vet inte varför, men så fort ja va uppe ur sängen så blev jag pigg och nu sitter och jag och väntar på att bussen ska gå med en kopp te=D Älskar te<3

Idag händer det förmodligen inte så mycket, ska läsa lite tror jag och sen ska ja försöka börja med samhällskunskapen, orka!

Det är oktober idag också, det kom jag inte ihåg xD Vilket betyder att vi fick studiebbidraget igår =D Jag måste dock gå till banken idag för att säga åt idioterna att ja inte vill ha pengarna på kontot jag får dem på....jag har bara gjort det typ 4 gånger nu...jag börjar bli irriterad...

I alla fall, nu måste ja dricka upp teet och gå till bussen snart;

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards