|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Jenny - 24 oktober 2009 16:52


Sitter och väntar på att Rosen ska komma =) Går nog och möter henne så får Nixon en liten promenad när vi ändå är på gång =P Men hennes tåg kmr inte fram förrän kl 5 och sen så går bussen inte förrän halv 6 ((helt otroligt!)) så jag ska väl passa på att ta en kopp te eller nåt och skriva lite till, innan hon kommer =P


Jag vet inte varför men det känns som om det är söndag idag... Det känns som om det är skola imorn och som om vi har något viktigt att göra. Det kan ju bero på att jag är nervös. Och jag är ju nervös eftersom att det är min första jobbdag imorn.. Guuud, tänk om jag gör bort mig totalt. Tänk om jag inte säöjer någonting... Ångest! Måste verkligen plugga manus senare ikväll...kan inte göra något annat eftersom att jag inte har gjort det än.. hehe


Nej nu ska jag nog göra lite te och sen så bär det av att hämta Rosen vid bussen =D
Hare<3

Av Jenny - 24 oktober 2009 13:32


Nej, jag klev inte upp nu, men för typ 1 timme sen xD haha Jag satt ju trots att uppe till 3 inatt och skrev; skriver nu igen xD
Idag så ska jag kanske vara med Rosen, beroende på om vi hittar en tid som passar och sen ska jag nog plugga lite manus; ett måste i och med att jag ska jobba för första gången i mitt liv imorn - supernervös! Hoppas verkligen att det går bra och att jag åtminstone säljer en... =/

Aja, nu ska jag nog skriva vidare lite och sen kanske at en dusch eller nåt - vi får se =P

Hare<3

Av Jenny - 24 oktober 2009 02:47


Jag måste erkänna att jag skriver som bäst på natten xD T.ex så har jag nu skrivit ca 6 sidor under de 2 senaste timmarna vilket är ganska mycket med tanke på vad jag skriver och gissa - jag blir nöjd också!


Jag är inte trött än - saknar bara älsklingen min och vill ha henne bredvid mig inatt...Kanske kan åka till henne och kidnappa henne - undrar om hon märker något xD Haha


Nej, nu ska jag nog skriva en sida till, sen ska jag nog knyta mig =D
Sov gott och jag hoppas att ni har haft en riktigt bra fredag!

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards