|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Jenny - 16 oktober 2009 22:20


Nej nu blir jag irriterad! Seriöst?! Varför i helevte ska det finnas 6,000 olika smaker på Kalles Kaviar? Vad hände med det gamla hederliga pålägget, tillverkat av fiskägg? Vart tog det vägen? Jag vet inte, jag ser det inte för hyllorna som är fullproppade med Kalled, randiga, prickiga, rutiga, skimrande, blinkande, sjungade och dansande kaviar. Jag blir irriterad!
Varför ska man ha 'Kalles Prickiga, Perfekt på Frukostmackan' när det är mer färskost i skiten än kaviar? Varför inte bara köpa hem färskost?

Eller 'Kalles Randiga'... Don't even get me started on that one... Seriöst? Jag tycker att det börjar spåra ur nu... Snart kommer väl Kalles Söta med smak av choklad eller mint eller nåt... Eller varför inte Kalles Flytande i flaska tillsammans med apelsin juicen så att man slipper dricka juice och ha kaviar på mackan för det är ju såå jobbigt att fixa det... Orka!
Nej, nu ska jag kolla på utröstningen i Idol och inte störa er mer med min irritation över att kaviar inte kan få vara just det, kaviar...

Hare<3

Av Jenny - 16 oktober 2009 22:01


Ja, det stämmer. Jag spenderade min fredag hemma i soffan med mamma och pappa. Vi kollade på Idol, åt gott och kollade sedan på en film och myste lite. Danni var inte hemma, hon var på BMtH-konsert.

Var bara tvungen att lägga upp lite bilder och störa mig lite på Idol.

1. Vadå Nicklas va inge bra!? Han får väl ha sitt hår som han vill? Eller?!

2. Go Reza!<3 Fett bra!

3. Skicka hem tjejerna - alla suger! xD

4. Camilla...? Kikki...? Vem är det som är med egentligen?!

5. Jag älskar Calle, Reza, Nicklas och jag måste erkänna att både Rabih och Eddie var riktigt bra den här veckan!


    
Nixon älskade sitt nya ben och sin nya boll, plus att han va så söt

att han fick massa pussar av mig och husse<3


     

Dagens middag, sallad, skinka, rostbiff, bröd...Yummy, yummy!<3


    

Efterrätten...Stjärnor, hjärtan, godis och läsk...Det blir

många sit-ups senare det... xD

Av Jenny - 16 oktober 2009 19:16


Nu har jag fixat dagens middag =D Grekisk sallad blir det, med baguette och nåt gott att dricka =D Sedan blir det ju av att kolla på Idol med päronen, även om jag önskar att älsklingen skulle vara hos mig, så kommer det nog bli bra =D Hoppas att Calle, Erik och Nicklas ((vet om att jag skrev Sebastian tidigare men jag skyller på Anna, det var henne jag frågade xD)) går vidare och att antingen Tove, Camilla eller Rahib åker...orkar inte med någon av dem xD

I alla fall, nu ska jag försöka få lite skrivet innan det är dags för Idol =D
Hare<3


 

Mitt lilla konstverk!<3 Nam, nam!

Av Jenny - 16 oktober 2009 18:24


Asså hundar, dom blir ju glada för ingenting. Nixon fick en pipboll, som var trasig, inlindad i en gammal strumpa av mamma, han blev helt galen, som om det var det bästa han någonsin fått<3

Så idag när pappa kom hem så hade han med sig Nixons födelsedagspresent;


  
((Lite längre än min underarm))

  

Nixon blev såklart helt galen och älskade benet långt innan han fick sätta tänderna i det. Nu har han legat i sin fötölj i snart en halvtimme, tuggandes och suckandes. Gud, kan man bli gulligare. Tänk om en tonåring kunde uppskatta det de får lika mycket som en hund uppskattar en trasig pipleksak i en strumpa; tänk om...


 
    
 

Älskar min farbror!<3

Av Jenny - 16 oktober 2009 16:30


Det här kanske kommer som en chock för en del av er men jag kan inte hålla det inom mig längre... Jag älskar Risifrutti!<3 Det finns inget som är så beroende framkallande som Risifrutti... utom kexchocklad kanske...

Risifrutti in my heart, for forever!

Av Jenny - 16 oktober 2009 16:10

  

Idag vill jag gratta min underbara farbror - Nixon.

Han fyller 3 år idag, vilket betyder att han är äldre än mig nu

((om man räknar i hundår är han ju trots allt 21 redan)).

Älskar dig farbror!<3

Ovido - Quiz & Flashcards