|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Jenny - 30 oktober 2009 22:27


Har precis kommit inte från en promenad med mamma och Nixon. Vi började tjafsa efter en bit som vanligt men det la sig och enligt mej så var det i helhet en bra promenad =)


Nu är det som sagt dags att rösta ut någon i Idol också...

Hoppas verkligen att Calle, Reza och Erik blir kvar ((mina personliga favoriter))

Vi btw att Mariette, Eddie eller Erika åker ut - klarar verkligen inte av någon utav dem... xD
Vi får se - nu är det dags =D

Hare<3

Av Jenny - 30 oktober 2009 17:20


Hmm... Ja det blir spännande att se hur deltagarna i Idol 2009 tampas med det temat. Inte för att jag fattar själva grejen - vad är en typisk Las Vegas låt?? Las Vegas med Katy Perry eller??

Vet inte - men som sagt - det blir spännande =)

Hoppas ni har en bra fredagskväll där ute =D
Nu ska jag skriva lite och sen blir det Idol =D

Hare<3

Av Jenny - 30 oktober 2009 15:42


Inatt sov jag hos älsklingen! Det var alldeles udnerbart och hon tog hand om mej och tungan<3 Tyvärr inte som jag ville då eftersom att jag inte får kyssa henne =( Men det gick bra och vi hade det trevligt ändå!
Siv hade gjort soppa som jag kunde äta - Tackar, den var mycket god!<3

Vi somnade runt halv 2 efter The L-Word och lite mys och vaknade i morse runt 12 =D

Det var riktigt mysigt men nu måste jag verkligen sätta fart med svenskan... kan inte skjuta upp den mer nu... =/
Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards