|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Jenny - 8 oktober 2009 22:37


Nu har jag skrivit 2/3 av samhällskunskapen och jag börjar bli lite trött...ska nog gå och lägga mig nu - prata lite med älsklingen på telefon<3

Sov gott folket, det ska jag göra =D
Hare<3

Av Jenny - 8 oktober 2009 19:37

 

Älskar Dig Anna och ingen annan,

för alltid och en dag<3

  ~*~*~

What am I doing?

 - I don't know, I'm on love<3

  

 

Av Jenny - 8 oktober 2009 18:15


Dagen började med att jag träffade Filippa vid busshållsplatsen, vi snackade hela vägen till skolan =) Hon har inte förändrats så mycket till sättet men ganska mycket till utseendet =P Sen så bar det av till Stockholms Universitet - stod som packade sillar i pendeltåget och tunnelbanan - jösses! Jag visste inte att det gick att få in så mycket människor i en vagn!

Sen då vi varit i stan i 5 timmar...eller mer så tyckte jag att jag kände igen en röst, en röst jag inte har hört sen min födelsedag i 7:an. Sen började jag titta runt och jag är 110% ((minus 20&)) säker på att det var Tina men jag är inte säker =P Är det någon som vet vilken skola hon går i? Hon går väl inte på universitetet än...eller?!

Jag har tänkt på henne mycket på sistone... Synd att man slutade umgås liksom - jag vet att det var mest mitt fel men det känns ändå synd...

Men i alla fall vi gick på 4 föreläsningar och ingen utav dem var som man trodde att de skulle vara, med andra ord 4 stora, feta och irriterande besvikelser!

Hur som helst, kom precis hem och ska nu göra klart sammhällskunskapen och fixa lite med psykologin =P

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards