|| Not Alone || Mitt liv som jag lever det...

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Jenny - 17 oktober 2009 22:29


Som ni kanske har gissat så har jag och Danni bakat =D
Efter middagen, som vi för övrigt också gjorde, så tog vi på oss förkläderna och passade vi på att bara lite bullar =D

Här kommer resultatet:


   

Dom kunde ha vart lite mindre brända men dom var goda som fan!

Av Jenny - 17 oktober 2009 16:12


Älskling kom över idag, runt 12 och gick precis... Vi kollade på Spiderwick, riktigt bra film, och myste lite =)

Guud vad jag älskar att vara med henne! Jag blir alldeles varm och hennes skratt...oj oj<3

Hur som helst så kollade vi på film, myste, åt lite onyttigt och sen fick jag en sjuk huvudvärk, fy fan! Jag hatar huvudvärk...

Hon gick som sagt hem och jag saknar henne redan...jättemkt! Jag så i alla fall till att hon fick en ordentlig dos av kittel innan hon gick..muhah xD

Nu ska jag nog skriva lite innan jag börjar med maten =D

Hare<3

Ovido - Quiz & Flashcards